Een nieuw blog


Blog van kinderboekenschrijfster Netty van Kaathoven. Zoek je informatie over een van mijn boeken klik dan rechts op het juiste label en je krijgt de selectie die je zoekt.
Blogs over enkele reizen van me vind je ook door op het juiste label rechts te klikken.
Wil je me ergens over benaderen mail dan naar zjors#casema.nl en vervang daarin de # door een @

woensdag 29 mei 2013

Veel warmte en een vleugje humor

De eerste recensie van ons boek Naar het ziekenhuis door Juf Sanne. Ik word er helemaal vrolijk van:

Er wordt veel besproken over het ziekenhuis op een mooie en goede manier. Het lijkt alsof de auteur, Netty van Kaathoven, met je praat via het boek met veel warmte en een vleugje humor. Erg bijzonder geschreven, ik vind het prachtig. Ook de tekeningen van Marjolein Hund zijn schitterend. Schatten van kinderen, mooie duidelijke tekeningen met veel sfeer door kleur en een lust voor het oog. Dit boek is absoluut een aanrader.

De hele recensie lees je hier , waar ook de andere nieuwe titels uit de Willewetereeks besproken worden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten