Een nieuw blog


Blog van kinderboekenschrijfster Netty van Kaathoven. Zoek je informatie over een van mijn boeken klik dan rechts op het juiste label en je krijgt de selectie die je zoekt.
Blogs over enkele reizen van me vind je ook door op het juiste label rechts te klikken.
Wil je me ergens over benaderen mail dan naar zjors#casema.nl en vervang daarin de # door een @

donderdag 15 maart 2012

Bloghoppen en winnen!

In Vlaanderen is het jeugdboekenweek. En het thema is dieren. Nou, dat treft: ik schrijf boeken over paarden en soms ook over een hond (hond Spetter in Faiza is mijn held).
Omdat er iets te vieren moet zijn in de jeugdboekenweek kunnen deelnemers uit Nederland of uit Vlaanderen op verschillende blogs iets winnen. Dat kan van vrijdag 16 maart tot en met woensdag 21 maart en op 22 maart lees je op dit blog wie mijn boek gewonnen heeft!

Bij mij kun je een deel uit de serie De Paardenmeiden winnen. Meer info over de boeken uit die serie vind je op dit blog of op www.dedriepaardenmeiden.hyves.nl
Het enige wat je hoeft te doen is hieronder een antwoord geven op de vragen:
Welk boek uit de serie wil je winnen? Dat kan zijn:
SOS Paard verdwenen
Gaat Vicca het redden?
Knokken voor Zita
of als je die allemaal al hebt gelezen, kies je het nieuwe deel Superveulen, maar dat komt pas uit in mei.

Verder wil ik weten voor wie je het wilt winnen en waarom. Misschien wil je bijvoorbeeld het boek winnen voor je liefste vriendin die gek is op paarden, maar nu te ziek is om paard te rijden. Of wil je het winnen voor jezelf om daarna met al je vriendinnen te kunnen lezen. Uit alle antwoorden wordt een winnaar gekozen.

Plaats je antwoord als reactie op dit blog en hop daarna naar een van de andere blogs want daar kun je ook iets winnen.

Win ook op:
http://www.buddy-beer.nl
http://www.ekkomikindercoaching.blogspot.com
http://www.helgawarmels.nl
http://www.doorleefd.nl
http://www.sienekederooij.nl
http://www.allesisrond.fabienvankempen.nl
http://www.pieterfeller.nl

6 opmerkingen:

  1. Hallo
    Wij willen graag een paardenboek van u winnen voor onze schoolbieb. Het maakt niet uit welk boek, want we hebben ze alle 3 nog niet.Er zitten heel veel paardenmeisjes bij ons op school en er zijn veel te weinig paardenboeken.Leuk dat ons stukje over Faiza ook op uw site staat!!!!Wij vonden het een leuk boek.Wij worden nog eens beroemd.
    Groetjes, Guiora en Nathalie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Euhm ik heb een vraagje..
    Ik wil dolgraag superveulen maar volgen de boeken elkaar op???
    want anders wil ik SOS paard verdwenen

    groetjes sindy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik zou heel graag superveulen willen winnen.

    Ik wil superveulen heel graag winnen omdat ik en mijn vriendin allebei paardengek zijn en bij ons in de buurt staat/stond (ze komen waarschijnlijk terug) een kudde shetjes en die hebben een veulentje die al heel veel meegemaakt heeft

    *eerst vermoedde ze dat hij kanker had (gelukkig is dat niet zo)
    *daarna dachten ze dat hij rhino^ Had/heeft
    *en hij werd heel erg getreiterd door andere kinderen die hem tegen het schrikdraad joegen (eerst lokken maar daar trapte hij niet meer in)

    ^ is een paardenvirus die heerst in gelderland nu vooral in ede/bennekom

    Dat is de reden waarom ik wil winnen



    En die andere reactie, daar moet je niet op letten ^_^ >_<

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha Sindy, ja, de boeken volgen elkaar op. Dus dan is het leuk om met deel 1 te beginnen. Maar je kunt ze ook helemaal los van elkaar lezen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb eerlijk geloot en Sindy heeft een boek gewonnen! Sindy, ik heb je een krabbel gestuurd op je hyves voor je adres!
    Gefeliciteerd!

    Guiora en Nathalie, zijn jullie al lid van www.dedriepaardenmeiden.hyves.nl ? Anders gauw lid van worden, want als Superveulen uitkomt (over een maand of zo) dan wordt er weer een boek verloot!

    BeantwoordenVerwijderen