Een nieuw blog


Blog van kinderboekenschrijfster Netty van Kaathoven. Zoek je informatie over een van mijn boeken klik dan rechts op het juiste label en je krijgt de selectie die je zoekt.
Blogs over enkele reizen van me vind je ook door op het juiste label rechts te klikken.
Wil je me ergens over benaderen mail dan naar zjors#casema.nl en vervang daarin de # door een @

zaterdag 14 april 2012

Je remt stevig af ...

Stel, je fietst op een zonnige middag een rondje door het dorp. De ramen van een school staan open en je luistert in het voorbijgaan naar wat daarbinnen gebeurt. 'Tess en Tim', hoor je zeggen. Dat kan niet waar zijn, dat is jouw serie! Je remt stevig af, stuitert de stoep op en gluurt heimelijk door de ramen naar een jongen die zijn boekenbeurt over jouw boek 'Spoek op het vlot' houdt!

Nee, dit is niet waar. Zo ging het niet echt. In werkelijkheid hadden Stan en ik via de mail afgesproken dat ik als verrassing zou komen opdraven als hij zijn boekenbeurt over mijn boek zou houden. En daar was ik dan.
Stan had het boek echt goed gelezen, van elk hoofstuk zelfs een samenvatting gemaakt! De kinderen uit zijn klas wisten op elke vraag van hem over het boek na afloop het juiste antwoord, dus ze hadden goed geluisterd. En daarna mochten ze mij nog bestoken met vragen! Heel veel vragen!

Het ging helemaal toppie en ik hoop dat Stan een mooi punt heeft gekregen van de meester!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten