Een nieuw blog


Blog van kinderboekenschrijfster Netty van Kaathoven. Zoek je informatie over een van mijn boeken klik dan rechts op het juiste label en je krijgt de selectie die je zoekt.
Blogs over enkele reizen van me vind je ook door op het juiste label rechts te klikken.
Wil je me ergens over benaderen mail dan naar zjors#casema.nl en vervang daarin de # door een @

donderdag 30 januari 2014

Vijf sterren voor Rena

Vandaag al, terwijl ik het boek zelf nog niet in handen heb gehad, verscheen er een recensie over Ruzie om Rena. En dan nog wel eentje met vijf sterren! Dat maakt mijn dag weer goed.

Wat zegt Rolanda Wilgenburg erover op theSword?
Onder andere:
Ik heb echt genoten van dit verhaal. Het boek was dan ook in een mum van tijd uit. Door de paarden in het verhaal is Ruzie om Rena – net zoals de andere boeken uit de serie De Paardenmeiden – een heel leuk boek voor alle paardenliefhebbers. Maar omdat het verhaal spannend is en op een leuke en vlotte manier geschreven is, zullen ook de niet-paardenliefhebbers dit boek al gauw erg leuk vinden.

De hele recensie vind je hier .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten