Een nieuw blog


Blog van kinderboekenschrijfster Netty van Kaathoven. Zoek je informatie over een van mijn boeken klik dan rechts op het juiste label en je krijgt de selectie die je zoekt.
Blogs over enkele reizen van me vind je ook door op het juiste label rechts te klikken.
Wil je me ergens over benaderen mail dan naar zjors#casema.nl en vervang daarin de # door een @

dinsdag 23 april 2013

Daar hebben we Fleur

Ook dit jaar gaan er een paar illustratie-studenten van de Sint Joostacademie hun tanden stukbijten op een verhaal van me.
Ik kreeg zojuist deze karakterschets van Fleur in mijn mailbox, een ondernemend dametje dat erg van dieren houdt. Leuk als ik zo mijn eigen verzonnen personage ineens over het scherm zie huppelen. Dat heeft Arwen Luijten goed weergegeven!
Dit wordt vast weer een toppertje, mijn verhaal 'Mierenleeuwen kijken' geillustreerd door Arwen!
Als je weet dat dit (door mij geliefde) verhaal al ooit is uitgegeven onder een andere naam met afschuwelijke illustraties, dan begrijp je dat ik hier blij mee ben. Gelukkig is het in de andere vorm roemloos ten onder gegaan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten