Een nieuw blog


Blog van kinderboekenschrijfster Netty van Kaathoven. Zoek je informatie over een van mijn boeken klik dan rechts op het juiste label en je krijgt de selectie die je zoekt.
Blogs over enkele reizen van me vind je ook door op het juiste label rechts te klikken.
Wil je me ergens over benaderen mail dan naar zjors#casema.nl en vervang daarin de # door een @

maandag 7 januari 2019

Laos/Cambodja 1 - Fabeltastische landen

Eind december 2018-begin januari 2019 bezocht ik Laos en Cambodja (en anderhalve dag Thailand om in Noord-Laos te geraken). Deze landen en vooral de fantastische mensen die met zo weinig hun leven zo veel kleur kunnen geven en weten te overleven hebben me diep in mijn hart geraakt. In deze blogs lukraak wat fijne/mooie/verschrikkelijke/opmerkelijke dingen die ik daar meemaakte.
In de rechterbalk kun je als keuze Laos/Cambodja ingeven om een overzicht te krijgen van alle blogs over deze landen.
Ik hoop dat ik je een beetje kan laten meegenieten van deze schitterende landen.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten