Een nieuw blog


Blog van kinderboekenschrijfster Netty van Kaathoven. Zoek je informatie over een van mijn boeken klik dan rechts op het juiste label en je krijgt de selectie die je zoekt.
Blogs over enkele reizen van me vind je ook door op het juiste label rechts te klikken.
Wil je me ergens over benaderen mail dan naar zjors#casema.nl en vervang daarin de # door een @

vrijdag 6 januari 2012

Love at first sight

(Dit is een eerder geplaatst bericht van mijn oude blog)

Nee, ik zou het zeker niet meer doen. Nee, na het overlijden van mijn ene hond (Dunya), een half jaar terug, zou ik met mijn tweede (oudere) hond (Zjors) het leven blijven delen en zeker geen nieuwe hond aanschaffen.
Maar mijn hondje is zo sloom en verdrietig sinds hij alleen is. En ik ook wel een beetje…
Ja, dat weten we, maar dat was de vorige keer ook de reden om er weer een aan te schaffen en zo kom je nooit van de honden af om eens ver te gaan reizen. Wat je eigenlijk wilt.
Ik weet het, ik weet het. Geen nieuwe hond.

Tot ik Loeky zag op de site van de dierenbescherming waar ik niks te zoeken had. Love at first sight! Loeky is ook oud, 11 jaar bijna. Als die twee nu samen oud kunnen worden, kan ik over een paar jaar toch alsnog gaan reizen?
Ja, ja, zo blijven we bezig!
Afijn, mijn ene helft kan het niet eens worden met mijn andere helft. Het resultaat is dat mijn Zjors en Loeky vandaag mochten gaan kennismaken. Ook bij Zjors was het Love at first sight. En Loeky vond mijn Zjors wel een tikkeltje irritant, maar ook erg leuk en spannend. Dat Loeky de baas zou zijn werd wel even duidelijk gesteld. Dat vond Zjors ook prima.

Dus komt Loeky morgen een dagje proefdraaien. Zet hem op jongen en overtuig me!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten