Een nieuw blog


Blog van kinderboekenschrijfster Netty van Kaathoven. Zoek je informatie over een van mijn boeken klik dan rechts op het juiste label en je krijgt de selectie die je zoekt.
Blogs over enkele reizen van me vind je ook door op het juiste label rechts te klikken.
Wil je me ergens over benaderen mail dan naar zjors#casema.nl en vervang daarin de # door een @

vrijdag 6 januari 2012

Lucky Loeky

(Dit bericht verscheen eerder op mijn oude blog)
Loeky kwam een dag op proef en het was een onrustig dagje! Niet zozeer vanwege Loeky, die gedroeg zich bijna perfect (een paar plasjes binnen rekenen we even onder de stressverschijnselen). Maar mijn onberekenbare Zjors was zo enthousiast over deze nieuwe bijna-aanwinst dat hij maar bleef klieren en uitdagen. Loeky kreeg geen moment rust. Hij pakte Zjors in de houdgreep en werkte hem een paar keer vakkundig op de grond met alle vier de pootjes in de lucht (daar gingen mijn met veel zorg gekweekte bloemen), dropte hem een keer in de vijver (oeps, Tup en Joep, zwem even naar de bodem), maar Zjors wist van geen ophouden…
Zucht.
Kon ik die misschien aan het einde van de dag weer inleveren bij het asiel? Grapje, ik dacht dat niet echt!! Maar bijna leek het erop dat Loeky met zijn voorbeeldige gedrag, niet zou kunnen komen omdat mijn kleine adhd-ertje er een puinzooi van maakte.

Afijn, we zijn nu anderhalve dag verder en ze zijn zo te zien dikke vrienden zoals ze samen rustig liggen te slapen. We gaan ervoor!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten