Een nieuw blog


Blog van kinderboekenschrijfster Netty van Kaathoven. Zoek je informatie over een van mijn boeken klik dan rechts op het juiste label en je krijgt de selectie die je zoekt.
Blogs over enkele reizen van me vind je ook door op het juiste label rechts te klikken.
Wil je me ergens over benaderen mail dan naar zjors#casema.nl en vervang daarin de # door een @

woensdag 8 oktober 2014

Een huisjesafwijking




Een land met dit soort huisjes verdient het dat ik er een spannend kinderverhaal omheen verzin. Ik ben dol op petieterige en toch robuuste huisjes waar geen gezin maar wel een ondernemend kind in zou kunnen wonen. Of twee. Ze wakkeren mijn 'ik-wil-een-eigen-hutgevoel' aan.
Nu nog even broeden op de juiste setting. Waarom woont het kind daar en wat voert hij/zij in zijn/haar schild? Het komt vast boven borrelen. (Creuze, Frankrijk)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten