Een nieuw blog


Blog van kinderboekenschrijfster Netty van Kaathoven. Zoek je informatie over een van mijn boeken klik dan rechts op het juiste label en je krijgt de selectie die je zoekt.
Blogs over enkele reizen van me vind je ook door op het juiste label rechts te klikken.
Wil je me ergens over benaderen mail dan naar zjors#casema.nl en vervang daarin de # door een @

donderdag 7 juni 2012

Nog meer toptalent!



Ik plaatste al twee ansichtkaarten op dit blog van talentvolle stagiares van Sint Joost.
Maar daar bleef het niet bij.
Silvie Buenen maakte een schitterende illustratie bij mijn gedicht 'Mijn oma is een foto'.
En ze illustreert op dit moment ook nog een boek van me, met de meest prachtige illustraties!



 

Agnes Loonstra verwende me schandelijk met twee cadeautjes: haar illustraties bij mijn gedichten 'Ayla' en 'Marokko'. Gedichten die in ieder geval veel gebruikt zullen worden bij de volgende kinderboekenweek die over de multi-culturele wereld gaat.
De illustraties zijn nu naar de drukker om mooie ansichtkaarten te worden.

Ik geniet echt van de samenwerking met deze jonge talenten!
Hun websites vind je als je hier boven hun namen aanklikt, dus schroom niet om hen te contacteren als je een opdracht hebt! Doe het voordat ze het te druk krijgen (vrijblijvend advies).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten