Een nieuw blog


Blog van kinderboekenschrijfster Netty van Kaathoven. Zoek je informatie over een van mijn boeken klik dan rechts op het juiste label en je krijgt de selectie die je zoekt.
Blogs over enkele reizen van me vind je ook door op het juiste label rechts te klikken.
Wil je me ergens over benaderen mail dan naar zjors#casema.nl en vervang daarin de # door een @

maandag 8 juli 2019

Georgië/Armenië 19. Dag 7, een trip door Armenië.

Eerst maar eens naar een museum in Vanadzor. Aan de buitenkant ziet het gebouw er niet uit, maar de kunst binnen is adembenemend mooi en heel veelzijdig.






En een marktje bezoeken. Je vindt er altijd wel een bruikbaar souvenir. Slimmer is het dan om niet een smak te maken tussen de komkommers en de auto-onderdelen als je tegelijk een broodje eet en een foto maakt. Gaten en onverwachte stoepjes zijn het handelsmerk hier.





Dan in de middag maar eens op stap. We komen nog langs het 'landgoed' van reisleider Gerard den Hollander. Een prachtig terrein, maar we zien er nog geen wegrestaurant en andere voorzieningen in. We zien wel veel werk!



En we zien heel veel bloemen. 


Kerkjes overal. Ik raak de tel kwijt. 




In elk land waar ik kom wordt er getrouwd in oude kerken of monumenten. Ook hier. 




              Mooie keien hebben ze hier ook overal. 


En grafstenen worden elk jaar mooier als ze oud zijn.


Veel bronnen die uit de bergen komen worden omgetoverd tot mooie drinkplaatsen. Bronwater is hier overal drinkbaar. Ook de mensen die waterleiding hebben halen hun drinkwater uit de bronnen. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten