Een nieuw blog


Blog van kinderboekenschrijfster Netty van Kaathoven. Zoek je informatie over een van mijn boeken klik dan rechts op het juiste label en je krijgt de selectie die je zoekt.
Blogs over enkele reizen van me vind je ook door op het juiste label rechts te klikken.
Wil je me ergens over benaderen mail dan naar zjors#casema.nl en vervang daarin de # door een @

woensdag 29 mei 2013

Een heerlijk interview

Meestal komen er serieuze volwassen mensen om mij te interviewen en die stellen dan allemaal heel volwassen vragen. Maar soms heb ik de mazzel dat ik word geïnterviewd door een jonge lezeres van mijn boeken. En die stelt dan allemaal leuke, onverwachte vragen.

Rosalie Derickx kwam me over mijn paardenboeken interviewen voor de site Bangersisters op manege Paardrijk in Berlicum en werkte het interview samen met haar moeder Liane Baltus uit. Liane maakte ook de foto's bij het interview.
Het was gezellig en zonnig en we konden ook nog even met paard Fleur knuffelen, ondanks dat de manege gesloten was. Een van de paardenboeken is namelijk opgedragen aan paard Fleur.

Het interview lees je hier. Goed gedaan Rosalie (en Lianne).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten