Een nieuw blog


Blog van kinderboekenschrijfster Netty van Kaathoven. Zoek je informatie over een van mijn boeken klik dan rechts op het juiste label en je krijgt de selectie die je zoekt.
Blogs over enkele reizen van me vind je ook door op het juiste label rechts te klikken.
Wil je me ergens over benaderen mail dan naar zjors#casema.nl en vervang daarin de # door een @

donderdag 16 mei 2013

Soms heb je iets in je hoofd...

Voor alle paardenmeiden die niet zo vlot lezen, komt er deze zomer ook een paardenboek van me in de winkel. In de Kokkelreeks van Uitgeverij De Inktvis. Een valse pony? gaat het boek heten. Het leesniveau is AVI-E4.

Als kermisman Jan na afloop van de kermis verdwenen is met zijn pony's staat pony Witte nog vastgebonden aan een hek. Met een brief voor Lotte. Volgens Jan is de pony vals en mag Lotte haar hebben. Dan begint de spannende zoektocht naar de eigenaar van pony Witte.

Voor de cover had ik gedacht aan een fris en vrolijk paard (Witte), een leuke meid (Lotte), een kermis, een vleugje Tina met een sprankeltje Penny, zoiets.
En laat Richard van de Pol dat nou precies zo kunnen maken.
Is dat mazzel of niet?
Voor mij in ieder geval wel. Ik denk voor veel paardenmeisjes ook!
(Klik op het plaatje voor een vergroting)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten