Een nieuw blog


Blog van kinderboekenschrijfster Netty van Kaathoven. Zoek je informatie over een van mijn boeken klik dan rechts op het juiste label en je krijgt de selectie die je zoekt.
Blogs over enkele reizen van me vind je ook door op het juiste label rechts te klikken.
Wil je me ergens over benaderen mail dan naar zjors#casema.nl en vervang daarin de # door een @

vrijdag 6 januari 2012

Buitenkantoor met kwijlklodders

(Dit bericht verscheen eerder op mijn oude blog)

Eindelijk prachtig weer! Een paar dagen geleden had ik hier in de regio al een fabeltastische plek gespot om met mooi weer te gaan schrijven. Het ultieme buitenkantoor.

Netbookje, flesje drinken, appeltje, koekjes, twee honden en een dosis inspiratie in de tas en hoppa! Wegwezen uit mijn bloedhete achtertuin. Het uitzicht van mijn buitenkantoor is geweldig. Doordat het vee wat van de oever heeft weggetrapt, kun je nu op het bankje dat ik in het vizier heb, laptoppen met de voetjes in het water. 

Na een uurtje gestaag doorwerken, af en toe gestoord door een visser die jaloers is dat ik het beste stekkie heb ingenomen vandaag, hoor ik onder mijn 'werkbank' een diep aards gegrom. Afkomstig van Loeky, die iets niet helemaal vertrouwt. Ik tik ijverig door, tot de reden van het gegrom zich om het hoekje van de bank komt melden:


Tja, een gluurder die (met haar drie zussen) eens komt meelezen wat ik zoal schrijf. Sorry, mevrouw koe, mijn boek gaat echt over paarden!

Een dikke dot kwijl op mijn toetsenbord is het gevolg. Iegh!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten