Een nieuw blog


Blog van kinderboekenschrijfster Netty van Kaathoven. Zoek je informatie over een van mijn boeken klik dan rechts op het juiste label en je krijgt de selectie die je zoekt.
Blogs over enkele reizen van me vind je ook door op het juiste label rechts te klikken.
Wil je me ergens over benaderen mail dan naar zjors#casema.nl en vervang daarin de # door een @

donderdag 26 januari 2012

Juffrouw Stekelhaar

















Juffrouw Stekelhaar

Ik had nog nooit zo’n rare juf
als Juffrouw Stekelhaar.
Tot tien uur lijkt ze heel normaal,
daarna wordt ze toch raar!

Dan staat ze druk te jumpen
en rappen voor de klas.
En doet ze vaak een kikker na
die buitelt in het gras.

Dan bonst De Duffe Meester,
die van de hoogste klas.
Hij roept: ‘Is het nou klaar?
Als je mijn vrouw toch was!’

Maar juf is van haar eigen
en niet van Meester Bons.
Dat is voor haar dus mazzel
en een beetje ook voor ons.

(Geplaatst in 'Wat praat je'. Uitgeverij De Inktvis)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten