Een nieuw blog


Blog van kinderboekenschrijfster Netty van Kaathoven. Zoek je informatie over een van mijn boeken klik dan rechts op het juiste label en je krijgt de selectie die je zoekt.
Blogs over enkele reizen van me vind je ook door op het juiste label rechts te klikken.
Wil je me ergens over benaderen mail dan naar zjors#casema.nl en vervang daarin de # door een @

woensdag 17 april 2013

Vol verwachting klopt ons hart!

Het zou er nu ongeveer kunnen zijn. Of anders volgende week of zo. Maar lang kan het niet meer duren.

Ina Hallemans leefde zich uit op de twee voorkanten van het boek. En natuurlijk op de illustraties binnenin.
Ik leefde me uit op de tekst van dit eerste deel in de ponyserie over Kai en Kira die allebei graag een pony willen.
En vormgeefster Veerle van Clavis gooide er nog eens wat prachtige tierelantijnen en franjes overheen, zodat het een wel zeer rijkelijk (full colour) geïllustreerd boek is geworden. Bovendien staan er ook nog eens een boel foto's in van de twee pony's. Een uniek concept vinden we zelf.

Een omkeerboek. Aan de ene kant lees je het verhaal over Kira die een eigen pony uit mag zoeken. Keer je het boek om dan lees je over Kai die verliefd wordt op een onhandelbare shetlander in een wei.
In deel 2 komen de kinderen dan voor het eerst samen op ponyles. En ook dat gaat niet helemaal naar wens.

Maar eerst maar eens deel 1.
We kijken ernaar uit!
Het is een boek voor jongens en meisjes vanaf ongeveer 7 jaar.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten